понеделник, 16 февруари 2015 г.

“Седни.
Не тук.
Отсреща седни.
За да те виждам.
Не, не ме прекъсвай.
Замълчи.
Нека кажа онова,
което трябваше отдавна.
Когато те чакам, страхувам се
от твоето идване,
а всъщност не-идване.
Защото
ако се забавиш дори пет минути,
сърцето ми се свива
и любовта, а може би страхът -
боли…
Не бива да се бавя.
Утре може да е късно -
да ти кажа
как и колко те обичам.
Обичам те…
с плътта, с движенията, погледа,
с допира и с думите.
Със сълзите и смеха.
С тъгата и неволите
обичам те.
Не. Не бива да се плашиш.
Тя - любовта -
щастлива и несподелена,
лекомислена и истинска
завинаги е …
И боли.
Когато идвам, питам се дали ме чакаш.
Боя се, че един ден няма да отвориш.
Боя се от стълбището празно,
без мирис, звук и светлина.
А не ти казах:
най-много боя се от времето, което не чака.
А аз закъснявам.
Обичам те.
Обичам всичко, което си ти.
Очите ти, които питат.
Усмивката, която ми прощава.
И смелата походка.
Обичам твоята несигурност.
И моята обичам.
Бръчките по лицето ти са и мои.
Не зная дали в този момент направил съм всичко за теб,
моя любов.”


— Искра Таноди

Няма коментари:

Публикуване на коментар